خبرهای داغ:
حسینی:

امروز  کار برای روستاها در قالب کار جهادی و انقلابی است

همدان-فرماندار فامنین گفت: اقدام و‌ کار امروز در روستاها در قالب کار جهادی و انقلابی است و با رویکرد متفاوتی کارهای عمرانی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۵۳۷۰۰۱
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دولت پروژه زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی ۱۱۰۰ تن، زیرسازی ۸۸۰۰ مترمربع و آسفالت‌ریزی ۸۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در روستای سراوک با حضور فرماندار فامنین بهره‌برداری شد.

فرماندار فامنین در این برنامه گفت: کارهای خوبی در سطح روستاها شهرستان به وسیله بنیاد مسکن شهرستان در حال انجام است.

سید روح‌الله حسینی افزود: اقدام و‌ کار امروز در روستاها در قالب کار جهادی و انقلابی است و با رویکرد متفاوتی کارهای عمرانی در حال انجام است و این بدون حضور یک مدیر توانمند در رأس یک اداره  میسر نیست.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد اما کارها با دقت و سریع‌تر در حال انجام است و این بیانگر روحیه جهادی مدیران شهرستان است و زحمات تمام مدیران شهرستان ستودنی است .

فرماندار فامنین با قدردانی از اهالی روستای سراوک اظهار کرد: شرکت سراوک شرکتی است که تاثیر آن در شهرستان مشخص است و امیدواریم این برنامه مطلعی  در راستای اجرای برنامه های مختلف دیگر در  سطح این روستا باشد.

حسینی تصریح کرد: حضور در مراسم مذهبی بیانگر زنده بودن یک روستا بوده و لازم است این نوع حرکت در مباحث عمرانی و توجه به‌ مباحث فرهنگی و اجتماعی روستا نیز در اولویت کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات